Tänk efter.

Alla som säger att jag är störd och dum ihuvet och massa skit kan lägga ner, det här är mitt liv min blogg, mina tankar mitt sätt att utrycka känslor på.. Har ni någon jävla aning om hur min uppväxt varit? nae, då så var bara tysta. om ni bara visste hälften av det jag gått igenom skulle ni gråta.. Men men, jag gör inte det här för att få uppmärksamhet eller som något rop på hjälp. Det här är min vardag mitt liv, det är ana jag lever för och ana jag lever med. Jag är ingenting utan ana.. Det är bara ni som är i samma situation som kan förstå mig. Det är i grund och botten av rädsla kontroll och osäkerhet. Jag har inget annat i mitt liv att kontrolera förutom maten. Då är klart jag gör det. Det är då jag känner mig duktig och stolt, att jag lyckas med något. Ni förstår inte hur det är att ha en alkolist/drog farsa som slår en. Kan ni föreställa er det, eller en morsa som inte ens bor i samma land som mig. Inga syskon inga djur ingenting. Jag har inga vänner för dom förstår mig inte. Jag kan fortsätta länge. Sexuella övergrepp, abort, misshandel, drogmissbruk, alkoholmissbruk.. tror inte ni förstår, för ni har ett liv. ni har mamma, pappa, syskon djur? jag har en pappa som jag inte skulle bry mig om ifall han inte fanns imorgon! Inte ett dugg. Jag ska fan nå mitt mål nu och visa alla att jag inte är helt värdelös. att jag kan åstakomma något. Visa att jag har kontroll! Visa att jag fan är starkare än alla andra och inte ger upp. Tänk efter innan ni säger något igen!


STAYSTRONG!


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har haft en bra kväll? / fröken bitterfitta

Postat av: C

Skönt att du vågar vara öppen och skriva om detta.

Hade ätstörningar från det att jag var 11 tills runt 20 år. Tankarna försvinner aldrig, men ack så skönt det är att slippa skiten. Kämpa på så blir det bra!

2009-11-24 @ 09:42:25
Postat av: h a i d i s -

Hallådär :) haft en bra dag?

2009-11-24 @ 16:37:43
URL: http://haidis.se/
Postat av: selena

Frågestund i min blogg, titta gärna in! ;)

2009-11-24 @ 20:59:49
URL: http://selenathin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0