Tillbaka med motivationen i topp?

Jag ska fortsätta blogga här nu, försöka varje dag, inte lura mig själv och säga att jag gör det imorgon, nae jag tar det nästa vecka ?! Lixom hallå vad fan är mitt problem, ta tag is kiten en gång för alla ? japp det är vad jag tänker göra också.. vill svälta mig, vill som faan. men blir nyttig mat istället och sjukt lite, mycket motion och inget gnäll eller failande !! det måste bara bli så.. Dock en bov i det hela, alkoholen?! hur fan ska jag kunna sluta dricka?! Åhh, blir så arg, det är såååå himla onyttigt men så jävla gott och bästa känslan, försvinna från "sig själv" bara ett tag.. Har funderat på droger igen, har provat ett par gånger, men att nu börja på riktigt.. ?



Kommentarer
Postat av: evelinaerikssn §

allt bra? :)

2009-11-23 @ 03:47:00
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/
Postat av: Lindah Marie

Men gumman..! Jag vill inte va nån moralkärring som ska predika för dig, men droger, alkohol, ingen mat..! Såg bilden på dig och jag tycker du är alldeles för smal, varför ska du gå ner mer i vikt?? Själv är jag 166 cm, väger 63 kg och är nöjd! Kika gärna in på mig blogg! Ta hand om dig!

2009-11-23 @ 04:33:41
URL: http://lindahmarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

antar att du inte inser vad du håller på med. Du svälter dig till döds.



jag har för många av mina vänner som har problem med ätstörningar, för att inte bry mig. Om den dagen kommer och du inser va du gjort med ditt liv.. att du inser att X antal år/månader/dagar du slösat på att leka med döden.



kram från någon som bryr sig.

2009-11-23 @ 09:30:01
Postat av: sandra

hellu, allt bra ? :)

2009-11-23 @ 12:44:29
URL: http://sandrakess.blogg.se/
Postat av: Catwalkqueen

Hallå där! Allt bra med dig? Hoppas du får en bra start på den nya veckan!

2009-11-23 @ 12:45:22
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy fan vilken sjuk sida du har. Om andra läser detta så kanske de börjar ta efter.

2009-11-23 @ 12:55:17
Postat av: Anonym

hur mycket väger du?

2009-11-23 @ 16:35:02
Postat av: jonnah

men sötnos, misshandla inte din kropp såhär.

jag vet inget om dig eller ditt liv, men ta tag i det. sök hjälp. du verkar inte må bra.

lycka till med allt!

2009-11-24 @ 19:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0